2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Rövidesen jelentős változások lesznek a Hyundai autómárka magyarországi képviseletének működésében – értesült a Világgazdaság. A lap szerint csütörtökön tájékoztatják a kereskedőket a továbbiakról, úgy tudni, módosul a Hyundai Motor Hungary Kft. irányítása.

A változások egyik indoka a dél-koreai márka magyarországi mélyrepülése lehet: az első negyedévben 303 Hyundai személykocsi és haszonjármű kelt el, háromszázzal kevesebb, mint egy évvel korábban. Ezt a szerződéses kereskedők egyrészt a versenyképtelen gyári árképzésnek tulajdonítják, másrészt annak, hogy az importőr vállalat az idén gyakorlatilag nem végzett marketingmunkát.

Magukat megnevezni nem kívánó kereskedők azt mondták a Világgazdaságnak: ideje lenne már változtatni a Hyundai Motor Hungary Kft. munkáján, hiszen igaz, hogy 29 szerződéses partnerrel dolgozik a cég, de óriási a fluktuáció, a márkanév pedig nincs a köztudatban, és a kereskedők önerőből nem bírják a marketing terheit.

Ördög Ibolya, a két éve működő Hyundai Motor Hungary Kft. PR-vezetője azt mondta a lapnak, az első negyedévi 303 példányú eladással - a piaci viszonyok

figyelembevételével - nem elégedetlen a vállalat, ugyanakkor elismerte, csökkentették az első negyedévi marketingkeretet. Ennek oka, hogy a cég az európai piacra nyáron, Magyarországra pedig szeptemberben érkező új modell, a Hyundai i30 bevezetésére koncentrál.

A Hyundai konszern saját importőr vállalatának két évvel ezelőtti bemutatkozó sajtótájékoztatóján Um Kwang Heum, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója azt mondta, hogy még abban az évben négyezer, 2006-ban hétezer, 2007-ben pedig tízezer gépkocsi értékesítését tervezik. Ezzel szemben tavalyelőtt összesen 2309, az elmúlt évben pedig 2107 személyautót és kishaszonjárművet adott el a hálózat - közli a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!