A kutatás során megkérdezettek csaknem háromnegyede vélte úgy, hogy a nyomtatott média nem válik feleslegessé. Több mint hatvan százalékuk állította, hogy a nyomtatott hirdetésekre jobban odafigyelnek, 59 százalék pedig megbízhatóbbnak tartja az internetes információforrásoknál az újságokat. Tízből hatan jobban szeretnek nagyobb lélegzetvételű analíziseket nyomtatásban olvasni - írja az eMarketer.
A férfiak nagyjából fele támaszkodik főleg a print médiára, a nőknél ugyanez az arány valahol egynegyed és egyharmad között van. A megkérdezett felső vezetők majdnem harminc százaléka állította, hogy az online források minden információigényét kielégítik.
"A drága termékeket és szolgáltatásokat - például luxusautókat, pénzügyi szolgáltatásokat, utazásokat vagy éttermeket, szórakozóhelyeket - reklámozók esetében megfontolandó a nyomtatott lapok igénybe vétele, hiszen egy igen kívánatos célközönséget szólíthatnak meg, ráadásul a szabadidejében" - vonta le a következtetést az elemzést végző Doremus illetékese.