2p

A topmenedzserek többsége a nyomtatott és az elektronikus médiát is fogyasztja, információit több forrásból szerzi - derül ki a Doremus és a Financial Times közös felméréséből.

A kutatás során megkérdezettek csaknem háromnegyede vélte úgy, hogy a nyomtatott média nem válik feleslegessé. Több mint hatvan százalékuk állította, hogy a nyomtatott hirdetésekre jobban odafigyelnek, 59 százalék pedig megbízhatóbbnak tartja az internetes információforrásoknál az újságokat. Tízből hatan jobban szeretnek nagyobb lélegzetvételű analíziseket nyomtatásban olvasni - írja az eMarketer.

A férfiak nagyjából fele támaszkodik főleg a print médiára, a nőknél ugyanez az arány valahol egynegyed és egyharmad között van. A megkérdezett felső vezetők majdnem harminc százaléka állította, hogy az online források minden információigényét kielégítik.

"A drága termékeket és szolgáltatásokat - például luxusautókat, pénzügyi szolgáltatásokat, utazásokat vagy éttermeket, szórakozóhelyeket - reklámozók esetében megfontolandó a nyomtatott lapok igénybe vétele, hiszen egy igen kívánatos célközönséget szólíthatnak meg, ráadásul a szabadidejében" - vonta le a következtetést az elemzést végző Doremus illetékese.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!