1p

A GfK Hungária Piackutató Intézet 2007 januárjától kezdődően havi rendszerességgel méri a Quad Light reklámeszközeinek hirdetési hatékonyságát, és a legnagyobb hirdetők kampányait.

A GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médianalízisében, és a GfK Indoor Tracking iparági hatékonyságkutatásban szereplő, Quad Lightra vonatkozó kérdések a jövőben segítik a tervezőket a gerilla eszközzel való tervezésben, és hatékonysági adatokkal támogatják a marketingeseket a kampány lezárultát követően.

Az egyes kampányokra irányuló kutatások, olyan stratégiailag fontos információkat gyűjtenek össze, mint: Spontán reklámismertség, Támogatott reklámismertség, Elérés, Azonosítás, Tetszési és Mozgósítási index.

A hirdetők az adatokat a GfK Hungária által fejlesztett GfK Spider online adatelemző és prezentációs megoldás segítségével folyamatosan nyomon követhetik.

Menedzsment Fórum





LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!