2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A public relations kapcsán a megrendelő ügynök viszony egyik sarkalatos pontja a mérni a mérhetetlent dilemma feloldása. A szakemberek szerint olyan tevékenységet végeznek, amelynek a nagy része nem vagy csak igen pontatlanul számszerűsíthető. Ezzel szemben pr-re költő cégek szeretnék látni, hogyan térülnek meg a befektetett forintjaik.

A mérésnek nincs egy, minden mérési körülményre, változóra érvényes univerzális formulája, de már napjainkig is létezik több kidolgozott módszere, használható technikája. Az értékelések között ma még leginkább a médiamérések dominálnak, azonban ezeknek nem lenne szabad háttérbe szorítaniuk a többi mérési módszert.

A mérés mikroszinten, teoretikusan jól kidolgozottnak tekinthető már ma is. A makroszintű mérések és értékelések, amelyek a public relations tevékenység mélyebb, összetettebb társadalmi hatásait tárják fel, már problematikusabbnak tűnnek. A szervezetek társadalmi célú public relations programjai ugyanis nem értékelhetőek csak a költségfelhasználás szempontjai alapján, ezért szükség van más típusú mérési módszerek kidolgozására is.

A szervezetek számára a mérés és értékelés azt ígéri, hogy segítségével nő reakcióképességük, azaz javul a környezet, a folyton változó világ hatásaira adandó válaszaik hatékonysága.


A fenti cikk a Management Kiadó Nagy PR-könyv című kiadványa alapján készült.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!