Olivier Bonnin, az AKA Zrt. Vezérigazgatójának közlése szerint a gazdasági tárcától azt a tájékoztatást kapták, hogy az állam el kívánja adni az ÁAK Zrt.-én keresztül birtokolt 40 százalékos részvénycsomagját, ám nincs tudomása arról, hogy ezt a GKM hogyan szervezi meg. Megerősítette: az AKA és befektetői továbbra is a legmagasabb szintű szolgáltatást kívánják nyújtani az M5-ösön, és további magyarországi sztrádafejlesztésekben is szeretnének részt vállalni a közeljövőben.
Hidvégi Gábor elmondta, hogy a tengelysúlymérő állomás éves üzemeltetési költségeit az AKA állja, míg a beruházás költsége beépült az államtól az M5-ös megépítése fejében évente megkapott rendelkezési állási díjba. Emlékeztetett arra, hogy a magyar állam 2030-ig évente mintegy 100-108 millió eurós rendelkezési állási díjat fizet az AKÁ-nak, amiért az megépítette az M5-ös autópálya érintett szakaszait.