2p

Metrószerelvényeken és kivetítőkön népszerűsíti Budapestet a Malév spanyol irodája és a Magyar Turizmus Zrt.

 

Spanyol kampány

A BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. közreműködésével két és fél hónapos hirdetési kampány keretében népszerűsíti Budapestet a Magyar Turizmus Zrt. a Malév madridi irodájával közösen egy olyan időszakban, amelyben a korábbi évek tapasztalatai alapján még komoly spanyol beutazói tartalékok rejlenek. A közös kampány egyúttal segítséget nyújt a magyar légitársaság október végi Madrid-Budapest útvonalon tervezett járatbővítéséhez, továbbá a Budapest Winter Invasion kampány népszerűsítéséhez.

A szeptember 15-én kezdődött közös metrókampány november 30-án ér véget. Az akció első felében közös poszteres hirdetés jelenik meg Madrid legnagyobb közönséget vonzó tömegközlekedési eszközén, a metrón, amelyen naponta mintegy 900 ezer ember utazik. A metrómegállókban kihelyezésre kerülő 2x1,5 m méretű poszterek a MALÉV új budapesti járatnyitását reklámozzák, illetve megtalálható rajtuk a Magyar Turizmus Zrt. logója és a madridi képviselet weboldalának címe is.

A kampány második felében a metrómegállók kivetítőin 20 másodperces budapesti reklámszpot hívja fel a figyelmet a magyar főváros turisztikai kínálatára, óránként négy alkalommal. Az október 17. és november 30. közötti időszakban összesen 1140 alkalommal vetítik majd a filmet.

2007 első hét hónapjában a Spanyolországból érkező vendégek száma 13,7 százalékkal, a vendégéjszakák száma 13,9 százalékkal növekedett a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

 Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!