A BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. közreműködésével két és fél hónapos hirdetési kampány keretében népszerűsíti Budapestet a Magyar Turizmus Zrt. a Malév madridi irodájával közösen egy olyan időszakban, amelyben a korábbi évek tapasztalatai alapján még komoly spanyol beutazói tartalékok rejlenek. A közös kampány egyúttal segítséget nyújt a magyar légitársaság október végi Madrid-Budapest útvonalon tervezett járatbővítéséhez, továbbá a Budapest Winter Invasion kampány népszerűsítéséhez.
A szeptember 15-én kezdődött közös metrókampány november 30-án ér véget. Az akció első felében közös poszteres hirdetés jelenik meg Madrid legnagyobb közönséget vonzó tömegközlekedési eszközén, a metrón, amelyen naponta mintegy 900 ezer ember utazik. A metrómegállókban kihelyezésre kerülő 2x1,5 m méretű poszterek a MALÉV új budapesti járatnyitását reklámozzák, illetve megtalálható rajtuk a Magyar Turizmus Zrt. logója és a madridi képviselet weboldalának címe is.
A kampány második felében a metrómegállók kivetítőin 20 másodperces budapesti reklámszpot hívja fel a figyelmet a magyar főváros turisztikai kínálatára, óránként négy alkalommal. Az október 17. és november 30. közötti időszakban összesen 1140 alkalommal vetítik majd a filmet.
2007 első hét hónapjában a Spanyolországból érkező vendégek száma 13,7 százalékkal, a vendégéjszakák száma 13,9 százalékkal növekedett a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.