3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az inspiráció alapvető jellemvonása a dinamikus menedzsereknek. Amikor ihletett állapotban vannak, ez arra vezérli őket, hogy a teljesítőképességek határait feszegessék, hogy a legnehezebb helyzetekből is kiutat találjanak, hogy magukhoz ragadják a kezdeményezést - és mindenekelőtt, hogy motiváljanak másokat.

Egy telekommunikációs vállalat az egykori Bell operációs cégek egyikétől származott, és mint ilyen, még mindig meglehetősen hierarchális volt. Csupán helyi szinten lehetett változtatásokat kieszközölni, a vezető menedzsment politikának megkerülésével, amely mindig azzal fenyegetett, hogy az innovációt és növekedést eltorlaszolja. Az egyik közép-felsőszintű igazgató kitalált egy versenyt, amely összekapcsolta a belső, azonos területen dolgozó csoportokat a szervezet középszintjén. Az volt a feladatuk, hogy kitaláljanak egy csapatdalt és kabalát, amely kifejezi a szervezet többi csoportjának, hogy mivel foglalkoznak.

Ez kommunikációs mechanizmusként szolgált azok belső hálózatának, akik egymást szolgálták - vagyis IT, HR, marketing kommunikáció, jog és pénzügy területén. Az eseményt egy pénteken tartották a vállalat kávézójában, és ingyen kaja járt mindenkinek, aki részt vett. A győztesek kaptak egy oldalt a vállalat honlapján, hogy megmutassák más területek alkalmazottainak, mit és hogyan csinálnak. Annyira jól működött a dolog, hogy más csapatvezetők is belevetették magukat, saját koncepciót találtak ki, és a program az egész országban elterjedt. Nem is kell mondani, a menedzser személyes elismerést nyert mint jó vállalati ember, vezető és motiváló személy.

Inspirál ön másokat? Hogyan motiválja az embereit? Hogy megállapíthassa, milyen hatékonyan inspirálja alkalmazottait, a következő kérdéseket kell feltennie magának:

Mindennapi munkája során csinál olyat, amit inspirálja önmagát (és szeret is)? Ha nem, hogyan tudna beilleszteni olyan dolgokat a munkájába, amit szeret?

A közvetlen beszámolói vagy csapatának tagjai úgy működnek mintha mindennap inspirálva lennének? Megkérte őket, hogy végezzék el ugyanazt a gyakorlatot, mint ön?

Mit mond az önnek és másoknak, hogy inspirálja a munkája és élvezetet talál abban, amit nap mint nap csinál?
Találja meg a lehetőséget arra, hogy kommunikálja ezt. Ha csupán ön tudja ezt, azzal egy hatalmas motiváló tényezőt szalaszt el.

Mit mond önnek, hogy alkalmazottai is hasonlóan éreznek? Bátorítsa őket, hogy közzétegyék ötleteiket mások inspirálásáról.

Mennyire van jelen ön a jelentésekben?

Úgy éli mindegyik napját, mintha az az utolsó lenne?


Kapcsolódó anyag
Mi tesz valakit dinamikus vezetővé? A rettenthetetlenség


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!