Az USA biztosan, a japánok talán
A reklámkampány végleges terve a jövő év elejére fog összeállni, így csak akkor lehet megmondani, mely országokban, milyen csatornákon, mikortól és mennyiért fogják a két elkészült spotot sugározni. A marketingigazgató annyit elárult, hogy a helyszínek közül az USA biztosnak tűnik, Nagy-Britannia pedig valószínűsíthető. Emellett Japánból és meglepő módon Németországból is pozitív visszajelzések érkeztek, de az itteni bemutatásokat a még zajló tesztelések eredményétől teszik függővé.
Aktuális viszonyítási alap már létezik. Amint Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója a Népszabadságnak elmondta: a közelmúltban hat műholdas csatornán, így a Eurosporton, a CNN-en és a CNBC-n feltűnt, félperces, a magyarországi egészségturisztikai kínálatot bemutató reklámfilmet összesen 650 alkalommal sugározták, mintegy 130 millió forintos költséggel.
Curtis amekkora felhajtással érkezett, oly csendesen távozott: a magyar rokonok felkutatásának vagy a feleség magyarországi benyomásainak kérdése már lekerült a "feledékeny" média napirendjéről. Amiért jött, megvolt: ha a szervezők reményei beteljesednek, turisták tömegeinek képében fog visszatérni Magyarországra.
Wéber Balázs
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Tony Curtisről alig két hét alatt sok mindent megtudhatott a magyar közvélemény, az apja kivándorlásától a barátnőinek számáig. De hogyan került Magyarországra? Ki hívta meg? Milyen hasznot remélhetünk vizitjétől? Mennyibe került az adófizetőknek? A Menedzserfórum nagyítója alatt: Tony Curtis látogatása mint marketingfogás.