Vonzóbbá tenné a sokak által lesajnált sajátmárkás árucikkeit a Tesco. Az áruházlánc elképzelései szerint amennyiben a kissé rideg kék-fehér csíkos csomagolás helyett vonzó külsőt kapnának a termékek, úgy a forgalmuk tovább növekedhet. Ennek érdekében a társaság megállapodott a Disney-vel, hogy azok rajzfilmfiguráit szerepeltethesse egyes termékeinek védőfóliáin.
A tervek szerint elsősorban olyan árucikkekre kerülnek rá, amelynek potenciális fogyasztói között gyermekek is találhatóak, legyen szó friss gyümölcsről, műzliről vagy gabonapelyhekről, tejről, vagy éppen pékáruról.
A társaságok azt ígérik, hogy az ilyen csomagolással ellátott termékek nem lesznek egészségkárosító hatásúak, így mesterséges színezéket vagy transzzsírsavat sem fognak tartalmazni. A tervek szerint először a brit áruházakban találkozhatnak a vásárlók az új csomagolással, már a jövő hónap során.
A brit társaság a hazai piac mellett több európai országban is piacvezetőnek számít a kiskereskedelmi szektorban, így Magyarországon is. Nyáron tett bejelentése szerint Magyarországon 24 új szupermarketet kíván nyitni a jövő év februárjáig az áruházlánc, ezzel hazánkban 101-re emelkedik a Tesco üzletek száma.