2p

Megállapodást kötött a Disney és a Tesco egymással, jelentette be a brit kiskereskedelmi óriás. Az egyezség értelmében a cég sajátmárkás - élelmiszeripari - termékeit a Disney rajzfilmfigurái díszíthetik majd.

Vonzóbbá tenné a sokak által lesajnált sajátmárkás árucikkeit a Tesco. Az áruházlánc elképzelései szerint amennyiben a kissé rideg kék-fehér csíkos csomagolás helyett vonzó külsőt kapnának a termékek, úgy a forgalmuk tovább növekedhet. Ennek érdekében a társaság megállapodott a Disney-vel, hogy azok rajzfilmfiguráit szerepeltethesse egyes termékeinek védőfóliáin.

A tervek szerint elsősorban olyan árucikkekre kerülnek rá, amelynek potenciális fogyasztói között gyermekek is találhatóak, legyen szó friss gyümölcsről, műzliről vagy gabonapelyhekről, tejről, vagy éppen pékáruról.

A társaságok azt ígérik, hogy az ilyen csomagolással ellátott termékek nem lesznek egészségkárosító hatásúak, így mesterséges színezéket vagy transzzsírsavat sem fognak tartalmazni. A tervek szerint először a brit áruházakban találkozhatnak a vásárlók az új csomagolással, már a jövő hónap során.

A brit társaság a hazai piac mellett több európai országban is piacvezetőnek számít a kiskereskedelmi szektorban, így Magyarországon is. Nyáron tett bejelentése szerint Magyarországon 24 új szupermarketet kíván nyitni a jövő év februárjáig az áruházlánc, ezzel hazánkban 101-re emelkedik a Tesco üzletek száma.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!