2p

Nem akar osztozni a dicsőségben másokkal az Audi, ezért nem Frankfurtban mutatta be legnagyobb érdeklődésre számot tartó modelljeit, az A1-es kisautót és a Győrben összeszerelt A3-as kabriót, számol be a Népszabadság.

Már elkészültek a próbadarabok, de még titkos az autó, melyet közúton is álcázott karosszériával tesztelnek. A TT-nél kevésbé attraktív A3-as kabrió inkább a szeptemberben bemutatott szolid A4-es stílusát követi, és több szerkezeti elemében is azonos. A 2008-as évjáratú győri összeszerelésű sportkocsit is győri motorok hajtják majd, többek között a legújabb, melyet a napokban kezdtek el sorozatban gyártani.

Az A3-as sportkocsi korábbi próbadarabjait törésteszteken, biztonsági és tartóssági vizsgálatokon használták el, a kabrió végleges változatát a Bolognai Motor Show-n mutatják be december 6-án, ami nem éppen a nyitott autók időszaka, ám fontos piac, ráadásul milliónál többen látogatják az olasz rendezvényt. A másik újdonság, a Brüsszelben gyártandó A1-es modell premierjét a minikre szakosodott tokiói autószalonon tartják október 24-én.

Az Audi Hungáriánál 2007 első kilenc hónapjában a tavalyinál 1,8 százalékkal több, 1,468 millió motort gyártottak. Szeptember végéig 46 239 (tavaly 13 313) sportautót szereltek össze, ebből 32 079 TT Coupé és 14 160 Audi TT Roadster, írja a Népszabadság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!