2p

Nem akar osztozni a dicsőségben másokkal az Audi, ezért nem Frankfurtban mutatta be legnagyobb érdeklődésre számot tartó modelljeit, az A1-es kisautót és a Győrben összeszerelt A3-as kabriót, számol be a Népszabadság.

Már elkészültek a próbadarabok, de még titkos az autó, melyet közúton is álcázott karosszériával tesztelnek. A TT-nél kevésbé attraktív A3-as kabrió inkább a szeptemberben bemutatott szolid A4-es stílusát követi, és több szerkezeti elemében is azonos. A 2008-as évjáratú győri összeszerelésű sportkocsit is győri motorok hajtják majd, többek között a legújabb, melyet a napokban kezdtek el sorozatban gyártani.

Az A3-as sportkocsi korábbi próbadarabjait törésteszteken, biztonsági és tartóssági vizsgálatokon használták el, a kabrió végleges változatát a Bolognai Motor Show-n mutatják be december 6-án, ami nem éppen a nyitott autók időszaka, ám fontos piac, ráadásul milliónál többen látogatják az olasz rendezvényt. A másik újdonság, a Brüsszelben gyártandó A1-es modell premierjét a minikre szakosodott tokiói autószalonon tartják október 24-én.

Az Audi Hungáriánál 2007 első kilenc hónapjában a tavalyinál 1,8 százalékkal több, 1,468 millió motort gyártottak. Szeptember végéig 46 239 (tavaly 13 313) sportautót szereltek össze, ebből 32 079 TT Coupé és 14 160 Audi TT Roadster, írja a Népszabadság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!