Már elkészültek a próbadarabok, de még titkos az autó, melyet közúton is álcázott karosszériával tesztelnek. A TT-nél kevésbé attraktív A3-as kabrió inkább a szeptemberben bemutatott szolid A4-es stílusát követi, és több szerkezeti elemében is azonos. A 2008-as évjáratú győri összeszerelésű sportkocsit is győri motorok hajtják majd, többek között a legújabb, melyet a napokban kezdtek el sorozatban gyártani.
Az A3-as sportkocsi korábbi próbadarabjait törésteszteken, biztonsági és tartóssági vizsgálatokon használták el, a kabrió végleges változatát a Bolognai Motor Show-n mutatják be december 6-án, ami nem éppen a nyitott autók időszaka, ám fontos piac, ráadásul milliónál többen látogatják az olasz rendezvényt. A másik újdonság, a Brüsszelben gyártandó A1-es modell premierjét a minikre szakosodott tokiói autószalonon tartják október 24-én.
Az Audi Hungáriánál 2007 első kilenc hónapjában a tavalyinál 1,8 százalékkal több, 1,468 millió motort gyártottak. Szeptember végéig 46 239 (tavaly 13 313) sportautót szereltek össze, ebből 32 079 TT Coupé és 14 160 Audi TT Roadster, írja a Népszabadság.