A Facebook előtt számos más, az online térben működő társaság kezdett el komoly tartalomfejlesztésbe. Ezek közül talán a kiskereskedelmi óriás, az Amazon áll hozzájuk legközelebb, de például a Netflix a magyar piacon is megjelent.
A Facebookhoz közel álló források szerint komoly tárgyalásokat folytat a cég nagy stúdiókkal annak érdekében, hogy a közösségi oldalon számos minőségi videós tartalommal tudják a nézőket magukhoz láncolni.
A cél, hogy olyan filmeket, sorozatokat tudjanak a felhasználóknak kínálni, amely mellőzi a politikát, és verbálisan vagy fizikailag a testiséget. Állítólag a nyár végén már be is mutathatják az első ilyen szerzeményeket is. A Facebook a pletykák szerint 3 milliárdot szán összességében a tartalmak vásárlására. Ez az összeg nem csak nominálisan tűnik nagynak, hanem időben is sok-sok, akár 1000 órát meghaladó tartalomról beszélünk, hiszen minőségi tartalom esetén is egy-egy epizód néhány millió dolláros tétel lesz.
mfor.hu