1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Omnicom Group megnevezte a McDonalds hirdetések kezelésével megbízott vezetőt, miután hivatalosan is bejelentették, hogy a világ legnagyobb gyorsétteremlánca őket bízza meg 1,3 milliárd dolláros globális büdzséjének kezelésével.

Az Omnicom alelnöke Janet Riccio fogja integrálni a McDonald's kampányok szervezését és a médiavásárlással kapcsolatos teendőket, miután a csoporthoz tartozó OMD nyerte a hamburgercég tenderét. A vezetőnő immár McDonald's specialista, mivel korábban a szintén az Omnicomhoz tartozó DDB-nél dolgozva foglalkozott a céggel. Sőt korábban is kapcsolatba állt a gyorsétterem-lánccal, még a Havas alkalmazottjaként.

A jövőben az OMD egyedül végzi a McDonald's ügynökségi tevékenységét. Korábban több cég végezett ilyen munkákat, így a Publicis Grouphoz tartozó Starcom és a Grey leányvállalata a MediaCom. A Nielsen Monitior-Plus becslése szerint a McDonald's évente 1,3 milliárdos reklámköltéssel bír, amelyből 720 millió dollár értékben az USA-ban hirdet.

Kapcsolódó anyag
McDonalds: marad az olcsó munkaerő
1,6 milliárdos reklámbüdzséről döntöttek
Kereszttűzben a McDonalds hasábburgonya


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!