Az Omnicom alelnöke Janet Riccio fogja integrálni a McDonald's kampányok szervezését és a médiavásárlással kapcsolatos teendőket, miután a csoporthoz tartozó OMD nyerte a hamburgercég tenderét. A vezetőnő immár McDonald's specialista, mivel korábban a szintén az Omnicomhoz tartozó DDB-nél dolgozva foglalkozott a céggel. Sőt korábban is kapcsolatba állt a gyorsétterem-lánccal, még a Havas alkalmazottjaként.
A jövőben az OMD egyedül végzi a McDonald's ügynökségi tevékenységét. Korábban több cég végezett ilyen munkákat, így a Publicis Grouphoz tartozó Starcom és a Grey leányvállalata a MediaCom. A Nielsen Monitior-Plus becslése szerint a McDonald's évente 1,3 milliárdos reklámköltéssel bír, amelyből 720 millió dollár értékben az USA-ban hirdet.
Kapcsolódó anyag
McDonalds: marad az olcsó munkaerő
1,6 milliárdos reklámbüdzséről döntöttek
Kereszttűzben a McDonalds hasábburgonya
Mind több információ a hamburger-hirdetésekről
Az Omnicom Group megnevezte a McDonalds hirdetések kezelésével megbízott vezetőt, miután hivatalosan is bejelentették, hogy a világ legnagyobb gyorsétteremlánca őket bízza meg 1,3 milliárd dolláros globális büdzséjének kezelésével.