A drogerie markt szeptemberben kezdte meg a recept nélkül kapható gyógyszerek árusítását, kínálatában 150 fajta termék szerepel, melyekből közel 50 homeopátiás készítmény. Nagy Júlia, a dm marketing menedzsere az MTI-nek elmondta: a befektetéssel nem a rövid távú profit elérése volt a vállalat célja, hanem elsősorban a szolgáltatások bővítése.
A gyógyszer-árusítás forgalmi adatait egyelőre nem kívánja publikálni a cég. A marketing menedzser annyit közölt, hogy elégedettek a piaci fogadtatással. A több országban jelenlévő dm egyébként csak Magyarországon forgalmaz gyógyszereket, a többi piacán a jogszabályok ezt nem teszik lehetővé.
A dm Magyarországon nemcsak árulja a vény nélkül kapható gyógyszereket, de át is veszi a lejárt szavatosságú termékeket, függetlenül attól, hogy tőlük vásárolták-e vagy sem. A drogéria lánc a termékeket közvetlenül egy gyógyszer-nagykereskedő cégtől rendeli, és ők gondoskodnak a gyógyszerhulladék megfelelő kezeléséről is.