A cég pénzügyi vezetője, Andrew Higginson elmondta, a nem élelmiszert forgalmazó részlegek érték el a legnagyobb forgalomnövekedést, azon belül is a ruházati részleg a legsikeresebb. Az év többi időszakához képest 34 százalékkal több ruházati termék fogy az ünnepek előtt.
A Tesco ezévi teljesítményével messze lehagyja vetélytársait, például a Safewayt vagy a Sainsburyt. Ezek a diszkontáruházak csak 1-2 százalékos növekedést tudtak elérni az év legjobb kereskedelmi időszakában.
A legjelentősebb forgalomnövekedést Nagy-Britanniában mérte a Tesco, de jó eredmények születtek többek között Dél-Koreában, Thaiföldön, Írországban és Lengyelországban is.
Az élelmiszerkereskedelmi lánc egész évét kiemelkedő bevételek jellemezték: a szeptemberrel lezáruló félév végén 14,2 százalékos bevételnövekedést jelentettek be.
Mindenki ruhát vesz karácsonyra a Tescókban
17,5 százalékkal megnőtt a Tesco bevétele a november elején kezdődött karácsonyi szezonban.