1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hogyan lehetne növelni az online reklámpiacot merül fel a piaci szereplőkben a kérdés. Mit lehetne tenni, hogy a hirdetők körében kedveltebbé váljék ez a hirdetési forma? Miért lehetséges, hogy az internetezők jelentős része ignorálja az online hirdetéseket, noha azok egyre ötletesebbek és egyre gyakrabban használják ki a technikai lehetőségeket. Csupa olyan kérdés amelyre a válasz az egész piac számára új lehetőségeket nyithat.

Egyre több oldalon találkozunk micrositeokkal is. A cikkbe helyezett online hirdetési formát alkalmazó Index.hu Rt-nél például a – Kreatív szerint - a március–áprilisi adatok alapján a microsite-eladások messze megelőzik a hagyományos vízszintes bannerekét. A megrendelők a microsite-okat leginkább az aktuális üzenetek eljuttatására, illetve regisztrációs kampányokra, legkevésbé pedig imázskommunikációra használják.

A lehetőség tehát adott, az online marketing eszközök rendelkezésre állnak. Amennyiben a médiatulajdonosok és a hirdetők együttműködnek, alkalmazhatóak és fejleszthetőek a mindkét fél számára hatékony megoldások.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!