1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hogyan lehetne növelni az online reklámpiacot merül fel a piaci szereplőkben a kérdés. Mit lehetne tenni, hogy a hirdetők körében kedveltebbé váljék ez a hirdetési forma? Miért lehetséges, hogy az internetezők jelentős része ignorálja az online hirdetéseket, noha azok egyre ötletesebbek és egyre gyakrabban használják ki a technikai lehetőségeket. Csupa olyan kérdés amelyre a válasz az egész piac számára új lehetőségeket nyithat.

Egyre több oldalon találkozunk micrositeokkal is. A cikkbe helyezett online hirdetési formát alkalmazó Index.hu Rt-nél például a – Kreatív szerint - a március–áprilisi adatok alapján a microsite-eladások messze megelőzik a hagyományos vízszintes bannerekét. A megrendelők a microsite-okat leginkább az aktuális üzenetek eljuttatására, illetve regisztrációs kampányokra, legkevésbé pedig imázskommunikációra használják.

A lehetőség tehát adott, az online marketing eszközök rendelkezésre állnak. Amennyiben a médiatulajdonosok és a hirdetők együttműködnek, alkalmazhatóak és fejleszthetőek a mindkét fél számára hatékony megoldások.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!