Egyre több oldalon találkozunk micrositeokkal is. A cikkbe helyezett online hirdetési formát alkalmazó Index.hu Rt-nél például a Kreatív szerint - a márciusáprilisi adatok alapján a microsite-eladások messze megelőzik a hagyományos vízszintes bannerekét. A megrendelők a microsite-okat leginkább az aktuális üzenetek eljuttatására, illetve regisztrációs kampányokra, legkevésbé pedig imázskommunikációra használják.
A lehetőség tehát adott, az online marketing eszközök rendelkezésre állnak. Amennyiben a médiatulajdonosok és a hirdetők együttműködnek, alkalmazhatóak és fejleszthetőek a mindkét fél számára hatékony megoldások.
Mindent a szemnek
Hogyan lehetne növelni az online reklámpiacot merül fel a piaci szereplőkben a kérdés. Mit lehetne tenni, hogy a hirdetők körében kedveltebbé váljék ez a hirdetési forma? Miért lehetséges, hogy az internetezők jelentős része ignorálja az online hirdetéseket, noha azok egyre ötletesebbek és egyre gyakrabban használják ki a technikai lehetőségeket. Csupa olyan kérdés amelyre a válasz az egész piac számára új lehetőségeket nyithat.