3p

Több kampány indulásáról adtak számot a héten az ügynökségek. A Grey menedzseli a Vodafon és a Mars új kampányát, míg a RoA-ra a Brau Union új termékének gondozását bízták.

Több kampány indulásáról adtak számot a héten az ügynökségek. A Grey menedzseli a Vodafone és a Mars új kampányát, míg a RoA-ra a Brau Union új termékének gondozását bízták.

2003.06.01.-től 29.-ig fut a Vodafone új kampánya, melyet a Grey Worldwide Hungary (A MAKSZ tagja) készített. Az aktivitás TV mellett rádióban, sajtóban, billboard-on, transzporton és POS-eken fut. A TV-szpotban az őrült feltaláló egymás után 2 mobilszolgáltatót keres fel, ahol próbálja eladni legújabb találmányát, Maxet. Max egy olyan szerkezet, amely a havi előfizetés teljes egészét lebeszélhetővé teszi és mellette alacsonyan tartja a percdíjakat. Mindkét mobilszolgáltatónál elzavarják, őrült ötletnek tartják. A második szolgáltató menedzsere tanácsként kiabálja utána, hogy menjen a Vodafone-hoz ilyen őrültséggel. A 18-49 éveseket célzó kampány üzenete: A havi előfizetési díj 100%-a lebeszélhető az új Rock 'n' Roll Max tarifacsomaggal és alacsonyak a percdíjak.

Szintén a Grey készítette a Masterfoods Magyarország megbízásából a Mars legújabb reklámját. A film a Mars - "Csak ennyi kell a boldogsághoz" tavaly indult kampány legújabb eleme. A kampány (elődeihez hasonlóan) arra világít rá, hogy az élet apró örömei között ott a Mars is (mint ezek egyike). A 25 másodperces szpot egy masszázsszalonban játszódik, ahol megtudhatjuk, hogy egy Mars szelet elfogyasztása legalább akkora élvezetet jelent a testnek és a léleknek, mint egy kiadós masszázs - sőt!

Sör, vodka és kóla az alapanyaga a Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. új, Cut nevű termékének, amelyet a cég nyári vírusmarketinggel népszerűsít. A termék kommunikációjának adaptációját és új elemekkel való kiegészítését a Republic of Art végzi. A CUT debütálására a Mayday-en került sor, terjesztése kizárólag a gasztronómiában, fiatalos szórakozóhelyeken, rendezvényeken történik. Májusban "CUT igazságok" fősorral több mint 20 ezer poszter és szórólap került kihelyezésre, illetve szétosztásra országszerte. A teaser reklámanyagokon különböző üzenetek olvashatóak, például: "Egyedül nem olyan jó, mint együtt", vagy "A csendben nem olyan jó, mint a zenében". A termék bevezető kampányához DJ. Mango szerezte a zenét, amely rendezvényeken, koncerteken is hallható, valamint erre a számra épül a Viva televízió Hip műsorának szponzorációs szpotja is. Az ital ismertségét egy 12 állomásos országos Cut Sound System turné segíti, melynek során lehetőség nyílik az új termék megkóstolására. A jó hangulatot a CUT GIMMESHOT hip-hop család és a ROCK'N UNDERGROUND breakdance csapat garantálja. A Cut egyik kiemelt helye a Hajógyári Szigeten található Mokka Cuka, ahol extra programok és bútorok kapcsolódnak a termékhez.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!