3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Több kampány indulásáról adtak számot a héten az ügynökségek. A Grey menedzseli a Vodafon és a Mars új kampányát, míg a RoA-ra a Brau Union új termékének gondozását bízták.

Több kampány indulásáról adtak számot a héten az ügynökségek. A Grey menedzseli a Vodafone és a Mars új kampányát, míg a RoA-ra a Brau Union új termékének gondozását bízták.

2003.06.01.-től 29.-ig fut a Vodafone új kampánya, melyet a Grey Worldwide Hungary (A MAKSZ tagja) készített. Az aktivitás TV mellett rádióban, sajtóban, billboard-on, transzporton és POS-eken fut. A TV-szpotban az őrült feltaláló egymás után 2 mobilszolgáltatót keres fel, ahol próbálja eladni legújabb találmányát, Maxet. Max egy olyan szerkezet, amely a havi előfizetés teljes egészét lebeszélhetővé teszi és mellette alacsonyan tartja a percdíjakat. Mindkét mobilszolgáltatónál elzavarják, őrült ötletnek tartják. A második szolgáltató menedzsere tanácsként kiabálja utána, hogy menjen a Vodafone-hoz ilyen őrültséggel. A 18-49 éveseket célzó kampány üzenete: A havi előfizetési díj 100%-a lebeszélhető az új Rock 'n' Roll Max tarifacsomaggal és alacsonyak a percdíjak.

Szintén a Grey készítette a Masterfoods Magyarország megbízásából a Mars legújabb reklámját. A film a Mars - "Csak ennyi kell a boldogsághoz" tavaly indult kampány legújabb eleme. A kampány (elődeihez hasonlóan) arra világít rá, hogy az élet apró örömei között ott a Mars is (mint ezek egyike). A 25 másodperces szpot egy masszázsszalonban játszódik, ahol megtudhatjuk, hogy egy Mars szelet elfogyasztása legalább akkora élvezetet jelent a testnek és a léleknek, mint egy kiadós masszázs - sőt!

Sör, vodka és kóla az alapanyaga a Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. új, Cut nevű termékének, amelyet a cég nyári vírusmarketinggel népszerűsít. A termék kommunikációjának adaptációját és új elemekkel való kiegészítését a Republic of Art végzi. A CUT debütálására a Mayday-en került sor, terjesztése kizárólag a gasztronómiában, fiatalos szórakozóhelyeken, rendezvényeken történik. Májusban "CUT igazságok" fősorral több mint 20 ezer poszter és szórólap került kihelyezésre, illetve szétosztásra országszerte. A teaser reklámanyagokon különböző üzenetek olvashatóak, például: "Egyedül nem olyan jó, mint együtt", vagy "A csendben nem olyan jó, mint a zenében". A termék bevezető kampányához DJ. Mango szerezte a zenét, amely rendezvényeken, koncerteken is hallható, valamint erre a számra épül a Viva televízió Hip műsorának szponzorációs szpotja is. Az ital ismertségét egy 12 állomásos országos Cut Sound System turné segíti, melynek során lehetőség nyílik az új termék megkóstolására. A jó hangulatot a CUT GIMMESHOT hip-hop család és a ROCK'N UNDERGROUND breakdance csapat garantálja. A Cut egyik kiemelt helye a Hajógyári Szigeten található Mokka Cuka, ahol extra programok és bútorok kapcsolódnak a termékhez.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!