1p

A mobilszolgáltatóknak egyre kevesebb lehetőségük van nyereségük növelésére, így egyre jobban elterjedhet a mobilmarketing, mint új bevételi forrás - derül ki egy friss tanulmányból.

A mobilszolgáltatók az egyre olcsóbb készülékek forgalmazásával, gyorsabb és gyorsabb hálózatok kiépítésével, fúziókkal és felvásárlásokkal kezdik kimeríteni eddigi, "hagyományos" bevételnövelő stratégiáikat - írja az Informa kutatását idézve az eMarketer. Emiatt az érintett cégeknek új források után kell nézniük, melyek közül az egyik legjelentősebb a mobilkészülékeken történő reklámozás lehet.

A felmérést végző cég szerint a mobilmarketingre költött összeg 2011-re elérheti a 11,35 milliárd dollárt globális szinten - idén az egymilliárdot sem éri el. A tanulmányból az is kiderül, hogy 2006 végére mintegy 2,1 milliárd mobilelőfizető lesz világszerte, 2011-re pedig ez az adat megközelíti a négymilliárdot.

A fenti előrejelzés éles ellentétben áll a PrivewaterhouseCoopers és a Wilkofsky Gruen Associates korábbi előrejelzésével, amelyek 2010-re "csupán" 2,8 milliárd mobilozót prognosztizáltak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!