3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Továbbra is az RTL Klub dominálja a hazai tévés piacot, már ami a nézettséget illeti. A korábban tökéletesen működő gépezetbe azonban immár állandósulni látszik némi homokszem, hiszen a piacvezető csatorna – ha csak minimális különbséggel is, de - a múlt héten is elvesztett egy napot. Kellemetlen hír a TV2 számára, hogy a korábbi felzárkózás nem folytatódott.

Az elmúlt hét nézettségét tekintve nem hozott meglepetést, ismét hétből hat napon az RTL Klub fölénye érvényesült. Szombaton az Inter BL győzelme a TV2-nek is sikert hozott, de ez mindössze csak 0,7 százalékpontos differenciát jelentett a piacvezető csatorna közleménye szerint. Heti átlagban az RTL Klub a 18-49 évesek 29,7 százalékát, a másik nagy kereskedelmi tévé pedig 22,3 százalékát ültette a képernyők elé. A középmezőny legerősebb csatornája az elmúlt héten a közszolgálati m1 lett 5,6 százalékkal, a Film+ 4,6 százalékkal, őket követi a Viasat3 4,0 százalék és a Cool 3,0 százalékos heti közönségaránnyal.

Ami a nézettségi verseny általános megállapításait illeti, a Széf a 20. héten is minden este fölényesen verte az Áll az alkut, ahogyan a Fókuszt sem tudta megszorítani az Aktív. Hagyományosan jól teljesítettek az RTL Klubos sorozatok, a Barátok közt a 18-49-es kategóriában továbbra is remek számokat produkál.

Ami a kronológiai történéseket illeti, a hét első napján ismét szoros volt a verseny az NCIS és Győzike között. Az előző héthez hasonlóan a roma celeb vonzott több nézőt. Majd a Showder Klub kontra Gyilkos számok csatában jelentős RTL Klub előny alakult ki. A keddi napon a piacvezető csatorna sikersorozata, a Mentalista ezen a héten is tarolt, az aktuális epizódnál csak a Berényi-klán életét feldolgozó szappanopera tudott jobb nézettséget elérni. Szerdán a Doktor House epizódja elé 523 ezer néző ült annak ellenére, hogy ezúttal ismétlést sugároztak, ám így is több nézőt ért el a TV2, mint a konkurens csatorna. Csütörtökön Fábry Sándor az Esti Shoderrel esélyt sem adott a versenytárs adónak. Pénteken némileg szorosabb volt a verseny, ám a TV2 NCIS-sze így is messze elmaradt az RTL Klubon vetített CSI-tól.

A szombati mindent eldöntő Bajnokok Ligája összecsapáson az Inter legyőzte a Bayernt, míg a nézettségi csatában a TV2 került az RTL elé. A BL-döntő a 30 százalékos közönségaránnyal minden vizsgált korosztályban megelőzte a konkurenst, a korábban a magát a család csatornájának mondó TV2 a férfiak körében pedig kiugró nézettséget regisztrálhatott.

A hét utolsó napján aztán "helyre állt a világ rendje", ismét a piacvezető nyerte a nézettségi versenyt. A  legnézettebb film a héten az RTL Klubon vasárnap sugárzott Neveletlen hercegnő lett, a 18-49 éves televíziónézők 30,4 százaléka választotta a romantikus vígjátékot Noah Wyle könyvtáros kalandjaival szemben. Hajdú Péter Frizbije szépített az este számain: a talk show több nézőt gyűjtött (410 ezer) mint a valamivel később kezdődő Heti hetes (387 ezer), és amíg a két műsor egymással szemben futott, azalatt is diadalmaskodott.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!