Ahogy korábban beszámoltunk, idén is lesz Való Világ, ugyanakkor az elmúlt évek után jelentős változásra kell készülni. A ValóVilág ugyanis a világszinten is fogalomnak számító Big Brother alapjain indul újra. Az RTL közleménye szerint mostantól pedig szinte bárki jelentkezhet a valóságshow-ba, aki betöltötte a 18. életévét.
A ValóVilág márka eddig hét sikeres évadon van túl, míg a Big Brother két szériát könyvelhetett el Magyarországon. E kettő összefonódásából pedig a nézők egy teljesen megújult és új alapokra helyezett valóságshow-t láthatnak majd, ugyanis a Big Brother licenszére építkezve, ValóVilág márkanév alatt indul a reality.
Korábban a pletykák arról szóltak, hogy a TV2 újra "előveszi" a Big Brothert, és a valóságshow-val próbálják a nézettséget felrázni. Az RTL komolyan tartott ettől, így ezt megelőzendő vette meg állítólag a műsor jogait, és szorította ki a piacról a konkurenseket.
Igaz, a TV2 is megfricskázta a vetélytársát, történt ugyanis, hogy az egyik legsikeresebb sorozat, a Szulejmán folytatását elhappolták a vetélytárs elől. Az RTL Klub eddigi egyik legnézettebb sorozata olyan erős rajongótáborral bír, hogy két éve, amikor a csatorna szabadságra küldte a műsort, a rajongótábor valósággal nyomás alá helyezte a döntéshozókat, hogy mielőbb hozzák vissza a török szériát. Sőt, még tüntettek is az RTL székháza előtt. Törökországban a Szulejmán című sorozat folytatásaként elindított Muhteşem Yüzyıl: Kösem azaz Kösem szultána című filmből egyelőre egy évad ment le, de várhatóan itt is szép számmal bővülnek a részek számai, ami akár jelentős számú nézőt is átvihet az TV2-re.
Ez rá is férne a TV2-re, mert bár a vetélytárs számai is jócskán elmaradnak az őszi értékektől, nem sikerül látványosan csökkenteni a különbséget.
Milliárdos autócsodák
Összefoglalva az ötödik heti számokat a kereskedelmi célcsoportban (18-49-es korcsoport), főműsoridőben (19-23 óra között) a hét napból ezúttal hatot nyert meg az RTL Klub. A piacvezető csatorna műsorait átlagban a készüléket nézők átlagosan 17,1 százaléka követte, míg a TV2 esetében ugyanez a mutató 10,5 százalékos volt. Továbbra is remekel a Cool (6,7% SHR), megelőzte az azonos médiacsoporthoz tartozó riválisát, a F+-t (4,8% SHR). Tőlük messze leszakadva zárta a sort a DunaTV (3,7% SHR) és a Viasat3 (3,9% SHR).
mfor.hu