1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ismert mondás szerint a marketing-pénzek 50 százaléka hasznosul, míg másik 50 százaléka pocsékba megy. A marketingesek legnagyobb dilemmája, hogy általában nem tudni, melyik 50 százalék a hatékony?

Mérhetetlen hatékonyság

Miközben számos vállalat költségvetésének tekintélyes részét képviseli a marketing, az erre a célra fordított eszközök hatékonysága a legtöbbször a marketing és eladási adatok utólagos egybevetéséből derül ki. A marketingesek semmire sem vágynak jobban, mint olyan eszközre, amely lehetővé tenné a kampányok valós időben történő elemzését, monitorozását. Az érdeklődési körön alapuló marketing szorgalmazói azt ígérik, hogy marketing üzenetek hatása a chat-szobákban, az on-line fórumokon, levelezőlistákon jól mérhető. A kapott eredmények összevetése a hagyományos vállalati adatokkal azután megmutatja a módszer hatékonyságát.

A célzott marketing egyes eszközeit ritkán használják "tisztán", lecsupaszítva. Ügyes kombinációjuk jelentősen megnövelheti a kampány hatékonyságát. Az eredmény mérhetőségének - és a kellő korrekció lehetőségének - érdekében érdemes a tágabb csoport célbavételével kezdeni, majd a célcsoportot fokozatosan leszűkíteni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!