Emiatt Oslóban létrehoznak egy globális HR-rendszert, amely során meghatározzák azokat a módszereket, amelyeket könnyen lehet alkalmazni az egymástól sok tekintetben különböző országokban. Emellett fontos feladat, hogy nagyon gyorsan meg tudják találni a feladat elvégzésére képes szakembergárdát.
Végh még 1999-ben került a Pannon GSM-hez az Unilevertől, utóbbi cég munkatársaként dolgozott Hollandiában, Németországban és Angliában. A HR-es diplomák mellett pszichológus és matematikatanári végzettséggel is rendelkezik.
A megbízás három évre szól, látványos eredményre a második évtől számít a szakember. Mint elmondta, a Telenor központjában az alkalmazottaknak nincs saját helyük, vannak viszont éttermek, kávézók és biliárdszobák.
Az oslói centrumban az irodát tulajdonképpen a laptop és a telefon jelenti, tehát mindenki onnan dolgozik, ahonnan akar. Összességében a folyamatok ugyan lassúbbak, de embercentrikusak, ráadásul az eredmény is mélyebb, mondta el Végh a Népszabadságnak.
Munka a biliárdszobából: Norvégiába igazol a Pannon HR-vezetője
Júliustól a Pannon GSM tulajdonosánál, a norvég Telenornál folytatja pályafutását Végh József, a cég humánerőforrás-igazgatója. A vezetőt HR-diplomái mellett pszichológus és matematikatanári végzettsége is segíti munkája során, írja a Népszabadság.