A kutatásból kiderült, hogy a modern vállalatoknál kulcsfontosságúnak tekintik a mobiltechnológiát: az üzleti döntéshozók 90 százaléka szerint fontos a technológia, míg a válaszadók több mint fele érzi úgy, hogy az pótolhatatlan szerepet játszik a vállalati együttműködésben.
A megkérdezettek 74 százaléka állította, hogy a technológiának köszönhetően könnyebben megszületnek a közös döntések, és a vállaltvezetők háromnegyede alkalmaz olyan technológiát, amellyel alkalmazottaik
szükséges mobilalkalmazások és készülékek megléte kedvezően befolyásolja a munkához való hozzáállásukat, 76 százalékuk szerint pedig a megfelelő mobilalkalmazások és készülékek javítják a vállalat munkamorálját.
A Judge Business School tanára, Ben Hardy a felmérés legfontosabb eredményéről elmondta: "A vállalatoknak nem szabad az első adódó technológiába vaktában beruházni, azt remélve, hogy az majd működni fog. Ehelyett technológiai és személyzeti stratégiájukat szoros egységben kell áttekinteniük annak érdekében, hogy a tervezett informatikai fejlesztések a lehető legtöbb eredményt hozzák."
A Penn, Schoen & Berland Associated, független stratégiai kommunikációs vállalat, a Cambridge Judge Business School és a Nokia támogatásával 400 amerikai és nagy-britanniai vállalatvezető körében végezte el a felmérést idén.