A Vodafone a kommunikációs tevékenység növekvő fontosságát, továbbá a márka ismertségére és elismertségére gyakorolt hatását szem előtt tartva, 2008-tól a vállalati kommunikáció egyetlen szervezetben, egységes irányítás alá kerül. Az új szervezet irányítását január 15-től Nagy Bálint látja el, vállalati kommunikációs igazgatói pozícióban.
Az új terület magában foglalja a sajtó- és médiakapcsolatokat, a vállalati belső kommunikációt, a szponzorációt és rendezvényeket, a Vodafone Magyarország Alapítvány munkáját és a felelős vállalati tevékenység (CSR) irányítását.
Nagy Bálint több, mint egy évtizeden át, 2006 decemberéig a Matáv Csoport majd a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója, előtte az IBM Magyarország marketingkommunikációs igazgatója, illetve a BBDO Magyarország reklámügynökség alapító igazgatója volt. A jogász végzettségű szakember pályájának első hat éve a Malév-hez kötődik, ahol a légitársaság 1988-as arculatváltásának irányítója volt.
2006 decembere óta Magyar Reklámszövetség elnöke, 2008 januárjától a Nemzeti Kulturális Alap Irányító Bizottságának tagja. Több éve tagja a Magyar Zenei Tanács Elnökségének és 1995 óta az International Business School (IBS) marketingkommunikációs vezető tanára.
Peter Boucher vezérigazgató-helyettes továbbra is vezeti a brand-stratégiáért és kommunikációért felelős részleget.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.