Több divatszakértő szerint az exkluzív kiegészítőket gyártó és forgalmazó Louis Vuitton sikere indította el a hazai tendenciát. A nagy vásárlóközönségű világmárkáknak valószínűleg azért éri meg kimondottan kiegészítőket forgalmazó üzletet nyitni, mert ezek olyan ár/érték arány kialakítására képesek, amelyek szélesebb vásárlóréteget vonzanak.
A hazai piacra már régóta várt nagy luxusmárkák is, mint a Gucci, a Louis Vuittonhoz hasonlóan először kiegészítőkkel jöhetnek Magyarországra. A középkategóriás termékek gyártói is követik a divatot; a Zara és a Hennes & Mauritz (H&M) folyamatosan bővíti a kiegészítők kínálatát. A H&M Svédországban és Németországban már több olyan üzlettel várja a vásárlókat, ahol kimondottan női fehérneműket, illetve egyéb kiegészítőket árulnak, olvasható a Világgazdaságban.