2p

Nagy lehetőséget látnak a luxuscégek és a középkategóriás üzletek is a kiegészítők árusításában. A szakmai körökben accessories-shopoknak nevezett üzletek széles vásárlói réteget jelenthetnek az amúgy is telített ruházati piacokon, írja a Világgazdaság.

Potenciális fejlődést lát a kellékek értékesítésében Berendi András, a Roland Divatház Rt. vezérigazgatója. Az európai tendenciához hasonlóan hazánkban is elterjedhetnek azok az üzletek, amelyek kifejezetten a világmárkák kiegészítőit árulják. A divatház által forgalmazott Tommy Hilfiger kellékeket London és Zágráb után ez év őszétől már Budapesten is külön üzletben forgalmazzák. A Hugo Boss egyelőre nem tervez speciális üzletet.

Több divatszakértő szerint az exkluzív kiegészítőket gyártó és forgalmazó Louis Vuitton sikere indította el a hazai tendenciát. A nagy vásárlóközönségű világmárkáknak valószínűleg azért éri meg kimondottan kiegészítőket forgalmazó üzletet nyitni, mert ezek olyan ár/érték arány kialakítására képesek, amelyek szélesebb vásárlóréteget vonzanak.

A hazai piacra már régóta várt nagy luxusmárkák is, mint a Gucci, a Louis Vuittonhoz hasonlóan először kiegészítőkkel jöhetnek Magyarországra. A középkategóriás termékek gyártói is követik a divatot; a Zara és a Hennes & Mauritz (H&M) folyamatosan bővíti a kiegészítők kínálatát. A H&M Svédországban és Németországban már több olyan üzlettel várja a vásárlókat, ahol kimondottan női fehérneműket, illetve egyéb kiegészítőket árulnak, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!