A McDonald's 29 éve van jelen Magyarországon. Működése során mindig arra törekedett, hogy vendégei és munkatársai változó igényeinek figyelembevételével, azokat túlszárnyalva, innovációk sorával folyamatosan fejlessze az éttermek szolgáltatásait és működését. Az új éttermi koncepciót olyan előremutató igények és elvárások hívták életre, amelyek a jövő mekizés élményét építik, egyúttal modernizálják a McDonald's márkát, áll a vállalat csütörtökön kiadott közleményében.
Így ünnepelték a 20. évfordulójukat Magyarországon
A vállalat innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja hazai éttermeit. Az új koncepció, az "Experience of the Future", bevezetését az éttermek több, mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az idei év végére várhatóan már 5 étteremben a "Jövő McDonald's Élményével" találkozhatnak a vendégek.
A vendégek számára legfontosabb változások:
- digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok)
- Fizetési lehetőség akár interneten, vagy mobiltelefonon keresztül
- Egyes termékek személyes igényre szabható összetétele
- Választhatóan asztalnál történő felszolgálás
A McDonald's hazai hálózata 2016-ban tovább növekedett és újabb eredményes évet zárt. Ezt a lendületet folytatva a vállalat az éttermek tervezett átalakításával a jövőben hazai jelenlétének megerősítésére és bővítésére törekszik. Jelenleg 89 éttermében, melyet franchise partnereivel közösen üzemeltet, évente több mint 80 millió vendég részére nyújtja a mekizés élményét. A következő években a vállalat további éttermek nyitásával tervezi bővíteni hálózatát.
mfor.hu