Feladatkörébe tartozik a cég magyarországi üzletfejlesztési stratégiájának kidolgozása, új piacok feltárása és a tenderek koordinálása, áll az mfor.hu-hoz eljuttatott közleményben.
Az új üzletfejlesztési igazgató 1993-ban a Young & Rubicamnél kezdte pályafutását, majd 1998-ban a WPP-hez tartozó TEAM-ben töltötte be az ügyfélkapcsolati igazgatói posztot. 2002-től társtulajdonosként meghatározó szerepet játszott a TEAM Magyarországon elért kreatív és kereskedelmi sikereiben. 2009-ben elhagyta a reklámipart, hogy figyelmét más projekteknek szentelhesse.
"Jó megérzéseim vannak Györggyel kapcsolatban” - mondta Will Rust, az Ogilvy Executive Creative Directora. - "A reklám a szenvedélye, ez nagyon rövid idő alatt kiderül róla. Mi szintén szenvedéllyel végezzünk a munkánkat, ezért biztos vagyok benne, hogy könnyedén beilleszkedik majd a csapatba."
"Martin (az Oglivy CEO-ja) és Will személyében két olyan szakembert ismertem meg az Ogilvynél, akiknek fontos a kreativitás, szeretik a jó reklámokat és lelkesek. Számomra ezek azok a hívószavak, amelyek motiválni tudnak és új kihívások elé állítanak" - állítja Bruckner György.
Az Ogilvy & Mather volt az első nemzetközi network ügynökség, mely megjelent a közép-kelet-európai régióban, Magyarországon már 1988-ban megnyitotta helyi képviseletét. A csoport jelenleg 120 országban összesen több mint 450 irodából álló hálózatatot működtet.
Menedzsment Fórum