1p

Minden korábbi becslésnél nagyobbra tehető a direkt marketing (DM) aránya a kommunikációs budgetben – derül ki az első hazai DM ágazati szintű kutatás eredményeiből.

[ajanlo=170][igazitas=right/]Az ügynökségi költések, illetve bevételek - különböző mértékben az egyes eszközöket tekintve -, 25-45 százalékát teszik ki az összkiadásnak, mivel a hirdetők nagy része maga is végez ilyen tevékenységeket mindennapi marketingmunkája során - áll a Direkt Marketing Szövetség sajtóközleményében.

A Direkt Marketing Szövetség megbízásából a Szonda Ipsos végzi az első teljes körű hazai DM ágazathoz kapcsolódó kutatás lebonyolítását. A DM piac egészéről és ágazatairól várhatóak forgalmi adatok, valamint az egyes DM eszközök alkalmazásának mennyiségéről, hatékonyságáról és lakossági megítéléséről is információt lehet kapni. Olyan témakörök is górcső alá kerültek, mint a DM eszközök alkalmazása az egyes marketingcélokkal összhangban, az adatvédelmi kérdések, valamint a címlisták alkalmazásának lehetőségei.

A felmérésről készült tanulmányt 2006. november 8. és 10. között mutatják be a Golden Dove - II. Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia és DM verseny programjában.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!