A gyümölcsjoghurt olyannyira kedvelt, hogy ötször annyit adnak el belőle a boltokban, mint a natúrból. Utóbbiból az éves értékesített mennyiség túllépte a tízezer tonnát, gyümölcsjoghurtból pedig az ötvenezer tonnát.
Gyümölcsjoghurtból a négyszáz négyzetméternél nagyobb áruházakra jutott a forgalom 64 százaléka a szóban forgó időszakban. A tendencia növekedést mutat, ugyanakkor három százalékponttal csökkent a kétszáz négyzetméteres vagy annál kisebb boltok piaci részesedése.
A natúr joghurt kiskereskedelmi forgalmában még nagyobb, 72 százalékos volt a 400 négyzetmétert meghaladó modern bolttípusok részaránya, 2005 novembere és 2006 októbere között.
A fogyasztói árak növekedtek a legutóbbi időszakban. A 2004 szeptember-októberi kilónként 398 forintos fogyasztói árat egy év múlva 405, a tavalyi hasonló periódusban pedig 454 forint követte.