A Tokio Hotel áprilisi magyarországi látogatása máig érezteti hatását: igaz, az együttes egy hónap alatt a harmadikról a kilencedik helyre csúszott vissza a ranglétrán, de a zenei stílus melyet képvisel, az emo (emotional, azaz érzelmes punk) azóta is az érdeklődés középpontjában áll. Hónapok óta a listák fontos elemei a társkereső oldalak, erre utal a szerelem (2.), a love.hu (5.) a lovebox (7.) és a szív (11.) keresőszavak népszerűsége. A kis japán mesefigura, Kitty cica, és az erre alapozott márkanév új tagként szerepel a rangsorolásban, ráadásul rögtön az előkelő harmadik helyen végzett.
Míg áprilisra rányomta bélyegét a húsvét (2.) és a locsolóversek (14.), májusban már a nyári utazások előkészületei érdekelték jobban az embereket - vélhetőleg ennek köszönhető az Elvira keresőkifejezés jelentős tényezővé (12.) válása. Masszívan tartják magukat a "hasznos" oldalak (vatera.hu (4.), apeh (6.), otp (10.)), sőt májusban az ingatlan (13.) is csatlakozott ehhez a kategóriához - a nyár előszele meghozta a kedvet a költözéshez.
Az előző hónaphoz képest a Nokia 8800, a Cascade és Dave Gahan kifejezésekre történő keresések száma ugrott meg a legnagyobb mértékben. E téren előkelő helyen végzett a Vöröskereszt is, áll a Google közleményében.
Az Egyesült Államokat Jerry Falwell lelkész, televíziós prédikátor május közepén bekövetkező halála izgatta leginkább, így ez a név vezeti az amerikai legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezések sorát. Németországban váratlanul sokan kívántak epres süteményt sütni, a csehek angol tanárokat kerestek, Guatemalában hirtelen érdeklődés mutatkozott a periódusos rendszer iránt, míg a brazilokat az öltöztetős játékok hozták lázba, amelynek keretében gyermekek és felnőttek izlésüknek megfelelően öltöztethetnek fel virtuális modellfigurákat, tündéreket és iskolás lányokat.