2p

A Sanoma Media kereskedelmi igazgatósága egyszerűbbé teszi a működését: júliustól a korábbi hat helyett négy vezető irányítja a kereskedelmi területeket. Közülük hármat házon belülről neveztek ki vagy erősítettek meg a korábbi pozícióban, a negyedik szakember keresése pedig még folyamatban van.

Steff József kereskedelmi igazgató átszervezte a kereskedelmi igazgatóságot, az új struktúra gördülékenyebb működést és nagyobb átláthatóságot tesz lehetővé.

Egy kézbe kerül a teljes magazin, online és BTL értékesítés ügynökségi és direkt vonalának irányítása. A terület felelőse a Sanoma Mediához két évvel ezelőtt ügynökségi oldalról érkező Márkus Kriszta, digitális és magazinértékesítési igazgató lesz.

Jákó Eszter üzleti kommunikációs igazgató szakterülete a kommunikáció, a back office-ok, a piackutatás, a rendezvényszervezés, valamit a hirdetési termékfejlesztés. Egy kézben összpontosul nála a teljes vállalati kommunikáció (PR és B2B marketingkommunikáció), ami a Sanoma Media üzeneteinek korábbinál hatékonyabb keresztülvitelét, illetve a célcsoportok jobb elérését teszi lehetővé.

A televíziós értékesítésért továbbra is a korábban a teljes terület felépítését is irányító May József TV értékesítési igazgató felel.

A digitális szolgáltatások értékesítése a közeljövőben önálló vezetőt kap, a pozíció betöltése jelenleg folyamatban van.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!