A nagyközönségnek először 1967-ben mutatta be a Big Mac szendvicset feltalálója, Jim Delligatti, a gyorsétteremlánc egyik franchise-partnere Uniontownban. Egy évvel később országszerte a menük alapvető terméke lett, jelentette az AP hírügynökség.
A 40. évforduló alkalmából a 89 esztendős Delligatti és családja egy Big Mac Múzeum éttermet nyitott Észak-Huntingdonban, ahol relikviák tárháza, köztük egy óriási Big Mac-szobor is található. Az emeletes szendvics valóságos popkultúrává vált: dal született róla "Impossible-to-forget" (Felejthetetlen) címmel, illetve a tekintélyes gazdasági újság, a The Economist is előszeretettel használja a Big Mac-indexet a különböző valuták összehasonlításához.
"A Big Mac jelenleg az egyik legnépszerűbb szendvicsünk" - közölte Danya Proud, az Oak Brook-i központú McDonalds Corp. szóvivője. Becslések szerint a hálózat évente 550 millió Big Macet értékesít csak az Egyesült Államokban, ami azt jelenti, hogy közel 17-et adnak el másodpercenként.