1p

Elégedettebbek vásárlásaikkal a férfiak, mint a nők - derül ki egy friss felmérésből, mely szerint a férfiak több mint 22 százalékkal valószínűbben adnak pozitív visszajelzést egy szolgáltatásról vagy vásárlásról, mint a hölgyek.

 

"Sokkal több férfi jön ki egy boltból azzal az érzéssel, hogy jó üzletet csinált, mint nő" - idézi az eMarketer Rob Keve-t, a kutatást végző Fizzback elemző cég vezérigazgatóját. "A nők többet várnak a vásárlástól, s könnyebben feltűnnek nekik olyan dolgok, mint a gyatra vevőszolgálat, a nem elég segítőkész személyzet vagy a rossz minőségű áruk" - tette hozzá az igazgató.

Az üzletek személyzetére a legtöbb panasz (63 százalék) a rendelkezésre állás kapcsán merült fel, a hozzáállás a reklamációk 16,5 százalékát váltotta ki, de sokan említették hiányosságként a nem kielégítő ismereteket (10,1 százalék) is. A hatékonyság és a rámenősség már kisebb mértékű nemtetszést váltott ki (6,7 és 3 százalék).

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!