1p

Marketingszakemberek szerint idén a vállalatok marketingbüdzséjének alapos megkurtítása miatt jelentős bevételektől eshet el a nyomtatott sajtó - olvasható a Napi Gazdaság szerdai számában.

A lap által megkérdezett szakértők szerint különösen nehéz év elé néz a nyomtatott sajtó. A napi- és hetilapok sínylik meg leginkább a válságot, itt ugyanis jelentős hirdetőknek számítottak a pénzpiaci és autóipari szereplők, ugyanakkor az online-piac idén is növekedést könyvelhet el; a szakértők szerint a reklámtorta idén akár 30-40 milliárddal is szűkülhet - írja a Napi Gazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!