"Nincsenek tárgyalások sem a Slágerrel, sem a Danubius-szal, és nem is látok olyan területeket, amelyeken a két cég bármelyikével együttműködhetnénk" - mondta, megemlítve, hogy a Roxy jól kiépített saját műsorkapacitással és infrastruktúrával rendelkezik.
Azt elképzelhetőnek nevezte, hogy a két, a jövő héten lejáró koncessziójú adó munkatársaival keressék az együttműködést, mondván, jól képzett és tehetséges szakembergárdát épített ki a két országos kereskedelmi rádióadó, amelyek elhallgatásával új lehetőségek is nyílnak a hallgatottsági sorban őket követő adójuk számára.
"Gondolkodunk egy formátumváltáson, hogy erősségünkből, a 15 és 29 év közötti korosztályból nyissunk az idősebbek felé" - közölte Alexander Skvortsov, aki szerint nemcsak az lehetséges, hogy a Roxyt hangolják át, de az is, hogy összefognak egy másik fővárosi adóval. Mint mondta, az együttműködés keretében egy stábbal készíthetnék saját műsorukat és a másik - zenei és műsorarculatában eltérő profilú - programját.
Az ügyvezető tájékoztatása szerint vidéki terjeszkedésben is gondolkodnak; a legkézenfekvőbb lépés a Balaton környékének hálózatos lefedése volna, de azt is tervezik, hogy - a népesebb településektől indulva - a megyeszékhelyeken is megjelennek.
MTI/Menedzsment Fórum