Menedzsmentfórum
A világhálót böngészők között folyamatosan nő a fizetési hajlandóság az online tartalmakért áll egy, az USA-ban készített felmérésben.
Idén az első felében a 2002. év hasonló időszakához képest negyedével bővült az internetes szolgáltatások bevétele. 2003 első felében 748 millió dollárt jelentett már ez a piac.
A három kategóriában jelentkezett az összes bevétel 65 százaléka. Ezek az ismerkedési szolgáltatások, a fizetős üzleti és befektetési lehetőségek és a szórakoztatás. A társkeresések, a tavalyi év első feléhez képest idén, az első hat hónapban 76 százalékkal bővült az ebből a szegmensből származó bevétel. Igazán örvendetes, hogy nem csak a "felnött" tartalmakért hajladóak fizetni a felhasználók.
Azoknak az internetezőknek a száma, akik fizettek bizonyos tartalmakért, 2003 második negyedévében 11 százalékkal nőtt. Tehát elfogadott dologgá válik, hogy bizonyos online szolgáltatások igénbevételéért fizetni kell.
Kapcsolódó anyagok:
Az internet lett a vezető médium
Széles sáv, több pénz
Az Értékesítés controllingról