A Világgazdaság kikérte a BKV és Habony Árpád médiacége, Modern Media Group Zrt. közötti szerződést, hogy kiderüljön, anyagilag jobban jár-e a BKV azzal, hogy más osztogathatja az ingyenes újságját a megállókban. Ebből az derült ki, hogy mindent figyelembe véve a Modern Media havonta 4,3 milliót fizet, míg korábban a Metropol hozzávetőleg 4,2 millió forintot utalt.
Megérkezett az első felújított metrókocsi
A BKV-val kötött szerződés alapján az MGM havi 5,1 millió forint bérleti díjat fizet a BKV-nak, a közlekedési vállalat viszont 820 ezer forintért hirdet a Lokálban. A Metropolt kiadó cég a szerződése felbontásakor 8,7 millió forintot fizetett a BKV-nak havonta, amely viszont 5,5 millióért hirdetett az újságban, így a közlekedési cég havi 3,2 milliót keresett a bérleti díjon. Hozzá kell tenni, hogy mindezt még javította, hogy a Metropol éves hirdetési árbevételének 0,7 százalékát is át kellett utalni a BKV-nak, ami 2015-ben 12,5 millió forint volt az egész évre. Így a 3,2 milliós bérleti díjra még rájött havi nagyjából egymillió forint bevétel a BKV-nak, írja a Világgazdaság.