A válaszadók túlnyomó többsége, több mint háromnegyede nyilatkozta, hogy azért érzi szükségét a mobiltelefonnak, hogy bárhonnan tudjon kommunikálni a barátaival és a családjával. Az ismerősök irigykedő tekintete és elismerő szavai csak tízből négy megkérdezett számára voltak meghatározó tényezők a telefonvásárlás során - írja az eMarketer.
A kutatás eredményeiből tehát az olvasható ki, hogy a tinédzserek tudatában nem divatcikként vagy státusszimbólumként él a mobiltelefon, hanem praktikus kommunikációs eszközként. Ezek alapján sok hirdető kényszerülhet marketingstratégiájának újragondolására.
A felmérés során válaszoló fiatalok több mint fele állította, hogy mobiltelefonjuk nélkül "létezni sem tudnának".
Nem divatcikk a mobil a fiatalok körében
A fiatalok számára sokkal fontosabb, hogy egy mobiltelefon kényelmes kommunikációt és elérhetőséget biztosítson, mint hogy divatos legyen - legalábbis ez derül ki az Online Testing eXchange tinik körében végzett felméréséből.