1p

A fiatalok számára sokkal fontosabb, hogy egy mobiltelefon kényelmes kommunikációt és elérhetőséget biztosítson, mint hogy divatos legyen - legalábbis ez derül ki az Online Testing eXchange tinik körében végzett felméréséből.

A válaszadók túlnyomó többsége, több mint háromnegyede nyilatkozta, hogy azért érzi szükségét a mobiltelefonnak, hogy bárhonnan tudjon kommunikálni a barátaival és a családjával. Az ismerősök irigykedő tekintete és elismerő szavai csak tízből négy megkérdezett számára voltak meghatározó tényezők a telefonvásárlás során - írja az eMarketer.

A kutatás eredményeiből tehát az olvasható ki, hogy a tinédzserek tudatában nem divatcikként vagy státusszimbólumként él a mobiltelefon, hanem praktikus kommunikációs eszközként. Ezek alapján sok hirdető kényszerülhet marketingstratégiájának újragondolására.

A felmérés során válaszoló fiatalok több mint fele állította, hogy mobiltelefonjuk nélkül "létezni sem tudnának".

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!