A cégek többségének alapvető problémája van, ha a világhálón kell bemutatkoznia. A kutatás során 60 honlapot megvizsgálva 50 százalékuk esetében már a főoldalról mutatott az oldalról elvezető hyperlink.
A cégek 30 százalékának oldalán nincs a társaság telefonszáma feltüntetve, miközben csak a 23 százalékuk adta meg, milyen problémával mely kontaktszámot érdemes hívni.
A websiteok 18 százalékán semmiféle visszacsatolásra nincs lehetőség, a cégek nem adtak meg semmilyen elérhetőséget. Igaz akik megadtak elérhetőséget azok 57 százaléka sem tett ki magáért, hiszen ők csak hagyományos levélcímet adtak meg, a sokkal ügyfélbarátabb e-mail helyett.
A cégek 90 százaléka tett fel az oldalára animációt, miközben az információkról megfeledkeztek. 20 százalékuk tartalmaz helyesírási hibát, 47 százalék pedig rossz helyre mutató linket.
Nem érdekli a cégeket, hogy jó legyen a weblapjuk
A fenti kijelentés nem csak a magyar cégekre igaz, hanem egy most publikált tanulmány szerint a brit cégek körében is.