1p

A vásárlási kedven egyáltalán nem, legfeljebb az átlagos vásárlási érték csökkenésén mérhető le a gazdasági válság hatása az internetes kereskedelemben – mondta el a Világgazdaságnak Gerő Viktor, a Vatera.hu ügyvezető igazgatója.

A legnagyobb hazai online piactérnek tartott vállalkozás számára a november–december általában az erős hónapok közé tartozik. Az üzletmeneten a krízis egyelőre alig hagyott nyomott.

A válság hatása leginkább abban érződik, hogy az online piactéren megjelenők mostanában már nem vásárolnak akkora egyedi értékben, mint korábban, ugyanazért az összegért inkább többféle terméket vesznek – mondta Gerő Viktor.

Az online piactér októberben gazdát cserélt, a kockázati befektető iEurope a dél-afrikai Naspers médiavállalat online divíziójának, a MIH Internet Europe-nak adta el, egyes hírek szerint 15 millió euróért (közel 3,7 milliárd forintért), emlékeztet a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!