3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nagyrészt a Sláger-hallgatók megtartásával kívánja elérni a hárommilliós hallgatottságot az országos rádiófrekvenciát október végén elnyert, adását tegnap megkezdő Neo FM, mondta el az mfor.hu-nak Kádár Tamás. A mintegy 350 millió forintból beindított rádiót üzemeltető FM1 Zrt. vezérigazgatója szerint a Neo célzottan a mainstream zenei irányzatokból merít, több mint harminc fős csapatában pedig a Sláger és a Danubius Rádió egykori arcai is feltűnnek.

Több lesz-e, mint szimpla cégérátfestés?  (Mfor-montázs)

A jelek szerint nem fogja forradalmasítani az országos kereskedelmi rádiózást a Neo FM, amely november 19-től sugározza adását a Sláger Rádió helyén. Ezt jelzik legalábbis azok a célok, amelyeket a rádió vezetése kitűzött – mind az elérni kívánt célcsoport, mind a kínált tartalom terén.

Hárommillió a cél

Ami előbbi szempontot illeti, Kádár Tamás kérdésünkre elmondta: "A Sláger hallgatói összetételének kisebb módosításával, inkább a fiatalabbak közönségarányát javítva" szeretnék fenntartani azt a hallgatói létszámot, amit elődjük elért az elmúlt évek során. Jövő év első felére pedig már az a cél, hogy tartósan meghaladják a heti hárommilliós hallgatottságot, tette hozzá az FM1 Zrt. vezérigazgatója.

A rádió ehhez igazodva alakította ki zenei és egyéb kínálatát is, amely - a Slágerhez hasonlóan - a mainstreamből kíván meríteni, magyarázta Kádár Tamás. Tehát a Sláger-rajongók által megszokott zenei irány nem változik meg gyökeresen, csupán kibővül, így a "hallgatók megtartása nem lesz olyan nehéz" – fűzte hozzá. A Neo FM egyébként vállalta, hogy a magyar zene aránya legalább 35 százalékos lesz.

Sok helyről merítettek

A fenti célkitűzéseket egy 34 fős csapat próbálja megvalósítani. "A szerkesztőséget a teljes rádiós piacról verbuváltuk össze, az egykori Slágertől kezdve a Jazzy-n és a radiocafén át a Danubiusig" – jegyezte meg az FM1 vezére.

A reggeli műsort például a Danubiusból ismert Lovász László vezeti - Ganxsta Zolee-val párban -, a hétvégi kívánságműsort a Sláger Rádióból érkezett István Dani celebrálja, mikrofonhoz jut a radiocafe két egykori arca, Tóth Betti és Rutai Gábor, a zenei főszerkesztő pedig a legutóbb az MR2 Petőfi Rádiónál, korábban pedig a radiocafénál dolgozó Jobbágy Róbert.

350 millióból indul

Mint ismert, az ORTT október végén egyes üzleti és politikai körök heves tiltakozása ellenére döntött úgy, hogy új cégek kapják meg az országos kereskedelmi rádiók frekvenciáit. Ennek megfelelően a Sláger helyén a Neo FM, a Danubius helyén pedig a Klassz Rádió szól.

A Neo FM-et az FM1 Zrt. működteti, amely a radiocafét is birtokló Est Media Group érdekeltségébe tartozik. Kádár Tamás szerint az ország 81 százalékát lefedő adó elindítása mintegy 350 millió forintba került.

Wéber Balázs

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!