1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A marketingvezetők mintegy kétharmada a hagyományos reklámcsatornákra fordítja hirdetési költségvetésének legalább a felét - derül ki a Gundersen Partners friss felméréséből. A válaszadók nagyjából 45 százaléka a büdzséje egytizedét sem fordította új, innovatív megoldásokra.

A válaszadók valamivel több mint fele nyilatkozta, hogy 10 és 30 százalék közé kívánják "belőni" az új médiában való reklámozásra fordított összeget, ennél többről 28 százalék számolt be. A megkérdezettek nagyjából nyolctizede a következő két évben valósítaná meg e céljait, egyharmaduk pedig egy év alatt - írja az eMarketer.

A marketingmenedzserek 40 százaléka azért nem tért még át az új reklámfelületek hasznosítására, mert elégtelen tudással rendelkezik azokról, mintegy 30 százalékuknak pedig egyszerűen nincs idejük az új stratégiák kidolgozására.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!