A válaszadók valamivel több mint fele nyilatkozta, hogy 10 és 30 százalék közé kívánják "belőni" az új médiában való reklámozásra fordított összeget, ennél többről 28 százalék számolt be. A megkérdezettek nagyjából nyolctizede a következő két évben valósítaná meg e céljait, egyharmaduk pedig egy év alatt - írja az eMarketer.
A marketingmenedzserek 40 százaléka azért nem tért még át az új reklámfelületek hasznosítására, mert elégtelen tudással rendelkezik azokról, mintegy 30 százalékuknak pedig egyszerűen nincs idejük az új stratégiák kidolgozására.
Nem használják ki az új reklámfelületeket a hirdetők
A marketingvezetők mintegy kétharmada a hagyományos reklámcsatornákra fordítja hirdetési költségvetésének legalább a felét - derül ki a Gundersen Partners friss felméréséből. A válaszadók nagyjából 45 százaléka a büdzséje egytizedét sem fordította új, innovatív megoldásokra.