1p

A marketingvezetők mintegy kétharmada a hagyományos reklámcsatornákra fordítja hirdetési költségvetésének legalább a felét - derül ki a Gundersen Partners friss felméréséből. A válaszadók nagyjából 45 százaléka a büdzséje egytizedét sem fordította új, innovatív megoldásokra.

A válaszadók valamivel több mint fele nyilatkozta, hogy 10 és 30 százalék közé kívánják "belőni" az új médiában való reklámozásra fordított összeget, ennél többről 28 százalék számolt be. A megkérdezettek nagyjából nyolctizede a következő két évben valósítaná meg e céljait, egyharmaduk pedig egy év alatt - írja az eMarketer.

A marketingmenedzserek 40 százaléka azért nem tért még át az új reklámfelületek hasznosítására, mert elégtelen tudással rendelkezik azokról, mintegy 30 százalékuknak pedig egyszerűen nincs idejük az új stratégiák kidolgozására.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!