2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nem kell útdíjat fizetni a mezőgazdasági erőgépek és vontatmányuk után - közölte Kibédi-Varga Lajos, az e-útdíj szakmai projektszóvivője.

A közlemény ismerteti: július 1-jén elindult a megtett úttal arányos elektronikus útdíjszedési rendszer. A HU-GO elnevezésű új rendszer a 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó tehergépjárművekre (például vontató, nyerges vontató, illetve az ilyen gépjárműből és az általa vontatott pótkocsiból, félpótkocsiból álló járműszerelvény) vonatkozik. A 36/2007. GKM rendelet 6. § (4) bekezdése alapján nem kell díjat fizetni a mezőgazdasági erőgépek (például traktor, kombájn) és vontatmányuk után.

Az e-útdíj rendszer a hazai közúthálózat 6513 kilométer hosszú szakaszait érinti. A díjköteles autópályák, autóutak, valamint egy, kettő és három számjeggyel jelölt számozott országos közutak elemi díjköteles szakaszait az útdíj mértékéről és az útdíjköteles utakról szóló 25/2013. (V.31.) NFM rendelet melléklete tartalmazza, mely elérhető a www.hu-go.hu oldalon. A jogszabályok alapján tehergépjárművek a nem díjasított mellékúthálózatot csak célforgalomra vehetik igénybe. A települések lakott területen belüli útszakaszai díjmentesek - tartalmazza a közlemény.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!