Az Egyesült Királyságban még mindig zsákbamacska a továbbképzések gyakorisága. Egy 1200 alkalmazott megkérdezésével készült felmérésből kiderült, hogy azok száma, akik egy évben csupán egyszer kapnak továbbképzésről szóló ajánlatot megegyezik azokéval, akik heti rendszerességgel részesülnek benne.
A dolgozók kétötöde azt állítja, semmilyen képzésben nem részesült az elmúlt 12 hónapban, 20 százalékuk pedig arról számolt be, hogy a továbbképzésre fordított pénz meglehetősen kevés a válság óta.
A Harris Interactive közreműködésével készült kutatás szerint a továbbképzésben részesülők között többen vannak a férfiak, mint a nők (25 százalék - 17 százalék arányban). Csupán az alkalmazásban állók 15 százaléka érzi úgy, hogy a “A tanulás a siker titka, ezért minél többet kell költeni rá” mottó jellemző a vállalatára. Ennél többen (26 százalék) állították, hogy a “Siker kulcsa a tanulás, és továbbra is nagy hangsúlyt fordítunk majd rá” jellemzi leginkább a vállalatot, ahol dolgozik.