A hirdetéssel kapcsolatos beadványok egyikét elutasító nyilatkozatban egyebek mellett az áll, "az eljáró tanács egyúttal tájékoztatja a panaszost arról, hogy a műsorszolgáltatások és az azokon belül közölt reklámok stílusának megítélése nem tartozik a Panaszbizottság hatáskörébe".
Horváth Patrik, a panaszbizottság leköszönő soros elnöke június végi sajtótájékoztatóján beszélt arról, hogy az előző negyedévben érkezett 53 panaszbeadvány közül legalább kilencben az egyik nagy elektronikai áruházlánc hirdetése ellen tiltakoztak.
Közlése szerint néhányan etikai kifogásokat, míg mások személyes érintettséget említve hangoztatták kifogásaikat a "Hülye, aki nem ünnepel" mondatot tartalmazó reklámok láttán. Mint akkor elmondta: az ügyeket "hatáskör hiányában" átadták a médiahatóságnak, amely azonban visszaküldte azt.
Mint arról korábban beszámoltunk, a Magyar Reklám Szövetség (MRSZ) reklámetikai Bizottsága, az Önszabályozó Reklám Testülettel (ÖRT) vizsgálta a kampányt. Megállapításuk szerint a "Hülye aki nem ünnepel" szlogennel futott reklámkampányának a print médiában közzétett reklámjait etikailag kifogásolhatónak minősítette. Az előzetesen normakotrollra benyújtott tévés szpot kapcsán a reklámtestület márciusban nem talált kifogást.