Nincs karácsony Kevin nélkül – mára szállóigévé vált a mondat és ezt jól mutatja az is, hogy december 24-én a Reszkessetek, betörők! első része 35,8 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoport körében, amivel egyértelműen az 51. heti nézettségi lista első helyét szerezte meg. Sőt, éves összevetésben a hatodik legnézettebb műsor lett a kereskedelmi célcsoportban, csak 5 labdarúgó EB mérkőzés előzi meg, ezzel pedig egyúttal az év legnézettebb filmje és RTL Klubos műsora is lett. A második rész vasárnap szintén csatornaátlag felett teljesített: 29,6 százalékos közönségarányt szállított a 18-49-es korosztálynál, ami a második helyet jelentette a filmnek a múlt héten. Érdekesség, hogy a Reszkessetek, betörők! első részének vasárnap délelőtti ismétlése is a toplista 31. helyére fért fel, megelőzve ezzel valamennyi, a listán szereplő TV2-s műsort.
A karácsonyi RTL Klubos filmkínálat erősségét mutatja, hogy a szombaton vetített Jégvarázs a harmadik, a vasárnapi Neveletlen hercegnő pedig a negyedik helyre futott be. A kereskedelmi célcsoportban felállított nézettségi toplista első 31 helyén pedig csak RTL Klubos műsorok találhatóak. A top10-be három Barátok közt epizód (ötödik, hatodik és tizedik hely), a hetedik helyen a december 24-ei RTL Híradó, nyolcadik helyen a Keresem a családom második évadának záró adása, illetve kilencedik helyen az Éjjel-Nappal Budapest december 20-ai epizódja került be.
A top30 műsor között szerepel a 16. helyen a Válótársak második évadának múlt heti adása, a Gyertek át! szezonzáró epizódja a 18. helyen, valamint 30. lett a XXI. század című késő esti műsor 51. heti adása. A top50-be az RTL Klub új, saját gyártású műsoraként a lista 49. helyén befért még a Playback Párbaj negyedik adása is.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, kumulált főműsoridős, kereskedelmi célcsoportban mért közönségaránya ismét növekedett, az 50. héthez képest újabb 1,6 százalékpontot emelkedve 37,1 százalék volt az 51. héten. Az RTL Klub idén eddig már 299 főműsoridős estét nyert meg a 18-49-es korosztály körében, míg a TV2 csupán 32-t.
mfor.hu