2p

Szeretné végre nyereségessé tenni a Google a világ legnépszerűbb videómegosztó szolgáltatását, a You Tube-ot. Így hamarosan több reklám lesz az oldalon, igaz a felhasználók választhatnak azok módjai között.

A videók megtekintésének kétféle módja közül választhatnak a YouTube nézői ezentúl: a hosszabb reklámmal induló zavartalan, vagy az azonnal kezdődő, de hirdetésekkel kevert felvételekre kattinthatnak.

A héten indult tesztüzem a Google újabb kísérlete a népszerű videómegosztó portál nyereségessé tételére, amelyet még 2006 októberében mintegy 332 milliárd forintért (1,65 milliárd dollárért) vásárolt fel.

Phil Farhi, az internetes keresőjéről híressé vált kaliforniai vállalat termékmenedzsere a cég hivatalos blogjában jelentette be, hogy a portál nézői a hirdetések megtekintésének módját tekintve nagyobb szabadságot kapnak.

"Folyamatosan teszteljük a YouTube különböző tartalmaihoz legjobban illő hirdetési formákat, a felhasználóknak adott választási lehetőség véleményünk szerint a mi törekvéseinket is segíti" - tette hozzá a Google munkatársa.

A hirdetésválasztás a videók egy töredékénél érhető el; az egyelőre csak az Egyesült Államokból elérhető YouTube-rivális Hulu.com is hasonló megoldással próbálkozik.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!