A Sanoma Budapest 2006 októberében tendert írt ki kizárólagos médiatervező/vásárló ügynökségének kiválasztására, amely zártkörű meghívásos, kétfordulós formában történt. A kiadó 9 céget hívott meg az első fordulóra, melyek közül az ajánlattételre felkért ügynökségek közül 5 küldte be pályázatát.
A beérkezett pályázatokat a költséghatékonyság, a kreatív javaslatok és a portfóliót alkotó lapok jellemzőinek, igényeinek kezelése szempontjából értékelte a kiadó.
A kiváló pályamunkáknak köszönhetően a tender második fordulójára mind az öt ügynökség bent maradt, melyek közül végül az MC Media Company kapta a Sanoma Budapest megbízatását - tudta meg a Marketing és Média. Az MC Media volt a kiadó korábbi ügynöksége is, azonban a 6 éves együttműködést követően a Sanoma úgy döntött, hogy meghívásos tenderen újra felméri a piac kínálatát. A tender nyertesével a korábbi gyakorlatot követve egyéves keretszerződést köt a kiadó, amely megállapodás a továbbiakban meghosszabbítható.