1p

A fiatalok bizalmatlanok a promóciókkal szemben, a lányok szívesebben játszanak kupongyűjtős nyereményjátékokban - állapítja meg a McCann-Erickson és a Momentum Hungary legfrissebb kutatása.

A kupakgyűjtés (Coca-Cola), a készpénz a csomagolásban (Chio) és a biztos nyeremények (akciók a Szigeten) mind emlékezetesek voltak számukra. A vissza-, és beküldés metódusában sokkal kényelmesebbnek találják az SMS-ben vagy Interneten történő jelentkezést; a postán nem szívesen állnak sorba. A kutatásból egyértelműen kitűnik, hogy a korosztály a humoros hirdetésekre, promóciókra figyel fel, emellett az őszinte, természetes és hiteles reklámokat szeretik.

Imádják az új médiát, az ilyen formákban megjelent hirdetések mind emlékezetesnek bizonyultak. Az innovatív, meglepő dolgok izgatják őket, viszont ódzkodnak attól, hogy megmondják nekik, mi a jó - át akarnak élni minden újat.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!