A kupakgyűjtés (Coca-Cola), a készpénz a csomagolásban (Chio) és a biztos nyeremények (akciók a Szigeten) mind emlékezetesek voltak számukra. A vissza-, és beküldés metódusában sokkal kényelmesebbnek találják az SMS-ben vagy Interneten történő jelentkezést; a postán nem szívesen állnak sorba. A kutatásból egyértelműen kitűnik, hogy a korosztály a humoros hirdetésekre, promóciókra figyel fel, emellett az őszinte, természetes és hiteles reklámokat szeretik.
Imádják az új médiát, az ilyen formákban megjelent hirdetések mind emlékezetesnek bizonyultak. Az innovatív, meglepő dolgok izgatják őket, viszont ódzkodnak attól, hogy megmondják nekik, mi a jó - át akarnak élni minden újat.
Nem vesznek be minden reklámakciót a fiatalok
A fiatalok bizalmatlanok a promóciókkal szemben, a lányok szívesebben játszanak kupongyűjtős nyereményjátékokban - állapítja meg a McCann-Erickson és a Momentum Hungary legfrissebb kutatása.