1p

Értékesítési vállalatot hoz létre Németországban a japán Isuzu Motors Ltd. tehereutógyártó a Mitsubishi Corp. kereskedőházzal, és belép az ország kisteherautó-piacára.

Az Isuzu 2008 márciusáig tartó hároméves üzleti tervének céljai között szerepel tengerentúli - így európai - eladásainak bővítése. Célkitűzése, hogy jövőre 400 Elf szériába tartozó, valamint 900 D-MAX kisteherautót adjon el Németországban és Ausztriában, majd ezt az értéket 2010-ig 800-ra illetve 2 300-ra növelje.

A német és osztrák teherautópiac évente mintegy 100 ezer eladott járművet jelent; a piacot jelenleg a DaimlerChrysler AG és a MAN AG uralja - ketten a piac kétharmadát fedik le.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!