Az áruházak 2007 szeptemberétől Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Mosonmagyaróváron, Szolnokon és Zalaegerszegen nyilnak. A Müller számára Magyarország vonzó piac, ahol átlagon felüli kereslet van a cég által forgalmazott cikkekre - közölték a lap érdeklődésére. Az áruházakban kaphatók lesznek majd saját márkás termékek is, úgymint a Make up Factory, Body & Soul, Bio Primo, a Terra Naturi és még további tíz márka.
Az ulmi székhelyű cég 408 németországi, 16 ausztriai, 9 spanyolországi, 7 szlovéniai és horvátországi, valamint 22 svájci telephelyet tart fenn, jelenleg 18 500 főt alkalmaz. Az áruházak átlagos mérete és termékkínáltata általában nagyobb, mint egy hagyományos drogériáé: alapterületük 400 és 4000 négyzetméter között mozog, és megközelítőleg 170 ezer terméket kínálnak - közli a Világgazdaság.